28 July 2009, 23:00
Ik heb geen idee wat er voor turbo opzit hahahahahha
hij komt halverwege het geel op de schaalverdeling
maar ik vermoed ook dat er wel een aantal van de originele 165 paardjes inmiddels ingeslapen zijn
in mijn 75 Turbo zat standaard een turbodrukmeter met schaalverdeling, die kwam standaard tot ca 0.8bar overbooost en dan 0.6bar continu (155pk op 1140 kilo)
en op de andere 75 turbo die ik had, waren alle electronische waakhonden omzeild, en die blies gewoon altijd 1.0bar overdruk, en nog wat andere grappen, resulteerde in een op zijn zachtst gezegd "explosieve" auto op vochtige ondergrond zelfs extreem giftig, dwarsgaan op rechte weg bijvoorbeeld als je iets gasgaf in de 2e versnelling vanaf ca 2500 toeren
helaas heb ik deze 75 turbo nooit op de rollenbank gehad, omdat ik er op mijn werk niet mee de kelder in kon waar de vermogensbank staat :'(
maar ik schat dat die net onder de 200pk had en ca 300Nm
hij komt halverwege het geel op de schaalverdeling
maar ik vermoed ook dat er wel een aantal van de originele 165 paardjes inmiddels ingeslapen zijn
in mijn 75 Turbo zat standaard een turbodrukmeter met schaalverdeling, die kwam standaard tot ca 0.8bar overbooost en dan 0.6bar continu (155pk op 1140 kilo)
en op de andere 75 turbo die ik had, waren alle electronische waakhonden omzeild, en die blies gewoon altijd 1.0bar overdruk, en nog wat andere grappen, resulteerde in een op zijn zachtst gezegd "explosieve" auto op vochtige ondergrond zelfs extreem giftig, dwarsgaan op rechte weg bijvoorbeeld als je iets gasgaf in de 2e versnelling vanaf ca 2500 toeren
helaas heb ik deze 75 turbo nooit op de rollenbank gehad, omdat ik er op mijn werk niet mee de kelder in kon waar de vermogensbank staat :'(
maar ik schat dat die net onder de 200pk had en ca 300Nm