21 July 2009, 09:25
Ik vond hem namelijk een beetje flauw, omdat het vermoedelijk grotendeels op de grond terecht komt, tenzij hij verder echt dicht is.
Daarom wilde ik eerst eens goed kijken welke balk het nou precies over gaat, want als je hem helemaal open snijdt, gaat borstelen en weer dicht last,
lijkt het me beter om hem te vervangen en dan door een iets zwaarder exemplaar. Dan last de rest een stuk eenvoudiger weer vast.
Overigens heb ik grote bewondering voor waar jullie mee bezig zijn en ik zit nog steeds te twijfelen of ik het bij de Zwarte Flirt niet beter ook zo aan kan pakken, kan ik gelijk de benzinetank vervangen door een kleiner exemplaar, de gastank wat verder naar voren bevestigen en alles net wat sterker uitvoeren.
Maar nogmaals, jullie zijn geen beunmaten, maar beunleeuwen. ;D ;D
Daarom wilde ik eerst eens goed kijken welke balk het nou precies over gaat, want als je hem helemaal open snijdt, gaat borstelen en weer dicht last,
lijkt het me beter om hem te vervangen en dan door een iets zwaarder exemplaar. Dan last de rest een stuk eenvoudiger weer vast.
Overigens heb ik grote bewondering voor waar jullie mee bezig zijn en ik zit nog steeds te twijfelen of ik het bij de Zwarte Flirt niet beter ook zo aan kan pakken, kan ik gelijk de benzinetank vervangen door een kleiner exemplaar, de gastank wat verder naar voren bevestigen en alles net wat sterker uitvoeren.
Maar nogmaals, jullie zijn geen beunmaten, maar beunleeuwen. ;D ;D
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.

