15 July 2009, 16:14
De praktische info van Bakmans klinkt zeer aannemelijk en geeft een interessante kijk op het geheel.
Maarruu: Hoe weten we dat we precies genoeg LPG doseren en laten we het allemaal lekker affakelen zonder dat de onverbrande energie/warmte in het blok trekt?
Hier heb je vast iets voor gevonden om die 16V kop op je 700 te behoeden.....
Ik lees Wij horen graag.....
PS: Wil op korte termijn wel een 245 GLE afgeven waar nog gas in moet?
Maarruu: Hoe weten we dat we precies genoeg LPG doseren en laten we het allemaal lekker affakelen zonder dat de onverbrande energie/warmte in het blok trekt?
Hier heb je vast iets voor gevonden om die 16V kop op je 700 te behoeden.....

PS: Wil op korte termijn wel een 245 GLE afgeven waar nog gas in moet?
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..