9 July 2009, 17:55
Ik zou niet durven... ;D
Wat ik aan wilde geven naar aanleiding van de opmerking van Daniel is dat motorisch gezien zelfs mijn '88-er 245 met B230K (jawel, met solex carb) op E10 zou moeten kunnen rijden.
Als je op vakantie naar Frankrijk gaat, kan het waarschijnlijk geen kwaad als je eens E10 tankt. Misschien dat een telefoontje naar de dealert meer helderheid geeft over de gebruikte materialen.
BTW: Over E85: JW240 heeft z'n injectiebak op E85 rijden. De enige aanpassingen (en ik citeer...)
Enige aanpassingen:
-Injectoren van een 940 turbo + de voorweerstanden daarvoor
-NGK BP6... bougies
-Voorontsteking via de selector pins van EZ116K (pin 18+19 aan de massa geeft 3 graden voorontsteking)
En dat met een 91-er 240.
Wat ik aan wilde geven naar aanleiding van de opmerking van Daniel is dat motorisch gezien zelfs mijn '88-er 245 met B230K (jawel, met solex carb) op E10 zou moeten kunnen rijden.
Als je op vakantie naar Frankrijk gaat, kan het waarschijnlijk geen kwaad als je eens E10 tankt. Misschien dat een telefoontje naar de dealert meer helderheid geeft over de gebruikte materialen.
BTW: Over E85: JW240 heeft z'n injectiebak op E85 rijden. De enige aanpassingen (en ik citeer...)
Enige aanpassingen:
-Injectoren van een 940 turbo + de voorweerstanden daarvoor
-NGK BP6... bougies
-Voorontsteking via de selector pins van EZ116K (pin 18+19 aan de massa geeft 3 graden voorontsteking)
En dat met een 91-er 240.
`88 245, B230K, M47