5 July 2009, 07:06
Sorry Belg maar ik heb niet eerder gehoord dat een b21/b23 blok aanpassingen nodig heeft voor gas...
Overigens rij ik met een 140 (B20) op gas. Ik 5 jaar een vorige eigenaar ook nog eens 7 jaar en ook dat blok heeft geen aanpassingen gehad. Zeker met Carb. motoren en dus lagere compressies is een aanpassing absoluut niet noodzakelijk.
Suc6 met de aankoop en lat maar een plaatjes zien tzt..
Overigens rij ik met een 140 (B20) op gas. Ik 5 jaar een vorige eigenaar ook nog eens 7 jaar en ook dat blok heeft geen aanpassingen gehad. Zeker met Carb. motoren en dus lagere compressies is een aanpassing absoluut niet noodzakelijk.
Suc6 met de aankoop en lat maar een plaatjes zien tzt..
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..