2 July 2009, 13:22
haaaa...
lekker zo veel info!
we hebben inderdaad een aantal plunjers uitgewisseld; diegenen met de minste speling en de minste slijtage + de mooiste rubbers drop gezet, en het hielp een beetje.
dat wil zoveel zeggen dat hij iets 'actiever' opschakelde, en iets beter bleef hangen.
zodra ik echter weer wat gas bijgaf, viel ie weer terug in 4.
inwezen zouden dus de cilindertjes gehoond moeten worden en dan overmaatse plunjers + verse o-ringetjes...
tja
wellicht interessant om naar een ander OD bakkie te gaan kijken.
ik ga t wel ff proberen met alleen ringetjes, aangezien de bak er toch weer achter weg moet ivm lekke kruk. kering.
wees niet bevreesd langzaam vooruit te komen,
zolang je niet stil blijft staan...
gr.
sjem.
lekker zo veel info!
we hebben inderdaad een aantal plunjers uitgewisseld; diegenen met de minste speling en de minste slijtage + de mooiste rubbers drop gezet, en het hielp een beetje.
dat wil zoveel zeggen dat hij iets 'actiever' opschakelde, en iets beter bleef hangen.
zodra ik echter weer wat gas bijgaf, viel ie weer terug in 4.
inwezen zouden dus de cilindertjes gehoond moeten worden en dan overmaatse plunjers + verse o-ringetjes...
tja
wellicht interessant om naar een ander OD bakkie te gaan kijken.
ik ga t wel ff proberen met alleen ringetjes, aangezien de bak er toch weer achter weg moet ivm lekke kruk. kering.
wees niet bevreesd langzaam vooruit te komen,
zolang je niet stil blijft staan...
gr.
sjem.