19 December 2005, 00:49
Hij is van '84 en Er zit hier en daar (links achter en rechts voor wielkast, en iets aan de onderzijde van de voor deuren) heel iets beginnende roest, maar niet door gerot. Verder zijn er een keer met een sleutel of schroevendraaier over de achterklep 2 flinke krassen gemaakt..
Het is ook nog es mn eerste auto en dat MOEST natuurlijk een volvo zijn (ook zou ik anders onterfd worden door mn pa..
).
En dan dat gevoel als je 't gaspedaal ietsiepietse verder indrukt als d'r net zo'n patser in een sportford aankomt die je even gemakkelijk denkt in te halen, geweldig! Kortom, heerlijke auto!
Nog geen APK, hij staat nu stil en ik verwacht 'm binnen 2 a 3 weken (goed?) gekeurd te hebben
Het is ook nog es mn eerste auto en dat MOEST natuurlijk een volvo zijn (ook zou ik anders onterfd worden door mn pa..
). En dan dat gevoel als je 't gaspedaal ietsiepietse verder indrukt als d'r net zo'n patser in een sportford aankomt die je even gemakkelijk denkt in te halen, geweldig! Kortom, heerlijke auto!
Nog geen APK, hij staat nu stil en ik verwacht 'm binnen 2 a 3 weken (goed?) gekeurd te hebben