16 June 2009, 11:51
Zojuist gebeld met Raymond Koning van Svala Auto Hillegom.
Ondanks het feit dat ze bevestigen in 2005 de snaar vervangen te hebben, weigeren ze nu iedere vorm van coulance, omdat
-de snaar slechts 1 jaar garantie zou hebben
-ze de auto al 4 jaar niet gezien hebben voor onderhoud -(de vakgarage waar de auto nu in onderhoud is, is geen volvo dealer)
-de snaar niet zomaar spontaan zou kunnen breken
De vakgarage heeft het deksel losgenomen en geconstateerd dat de snaar inderdaad gebroken is.
De vertanding is in ieder geval van het juiste soort, dus rond op rond. Het type is nog niet gecontroleerd.
Voor zover lijken alle meelooprollen vrij te lopen.
Ik denk dat de rechtsbijstandverzekering er aan te pas moet komen, want de volvo dealer in Lisse/Hillegom heeft er "geen oren naar".
Ondanks het feit dat ze bevestigen in 2005 de snaar vervangen te hebben, weigeren ze nu iedere vorm van coulance, omdat
-de snaar slechts 1 jaar garantie zou hebben
-ze de auto al 4 jaar niet gezien hebben voor onderhoud -(de vakgarage waar de auto nu in onderhoud is, is geen volvo dealer)
-de snaar niet zomaar spontaan zou kunnen breken
De vakgarage heeft het deksel losgenomen en geconstateerd dat de snaar inderdaad gebroken is.
De vertanding is in ieder geval van het juiste soort, dus rond op rond. Het type is nog niet gecontroleerd.
Voor zover lijken alle meelooprollen vrij te lopen.
Ik denk dat de rechtsbijstandverzekering er aan te pas moet komen, want de volvo dealer in Lisse/Hillegom heeft er "geen oren naar".