4 June 2009, 22:01
Volvodiesel schreef:Goed idee Kjell, mijn vader heeft een arsenaal aan bouten vijzen en rondellen (ik begrijp het) liggen. Das werk voor het weekend. Ondertussen is vandaag mijn uitlaat er ook nog eens doorgevlogen. resultaat: een hels lawaai. Morgen zal ik me dus moeten behelpen met de corsa. Soms vraag ik me toch af waarom ik me zo aangetrokken voel tot een oude volvo....het leven zou zo simpel kunnen zijn.Belg schreef:DopdeDouwer schreef:http://link.marktplaats.nl/235345953Heb je de indruk dat 5mm teveel is? Ben juist eens gaan kijken nu de originele velgen erop staan en der is toch nog redelijk wat overschot. Je hebt dan ook nog eens de luxe om 5 bouten te hebben wat toch ook wel extra stevigheid biedt.
Ik had zulke. Onder de 10 euro incl verzendkosten, nieuw.
De opl. van marc is nog universeler. Let wel op of 5mm niet te veel is; heb je voldoende draad om de moeren op te draaien?
Ik zou voor ze te bestellen even testen hoeveel je precies nodig hebt om alles mooi te laten draaien.
Probeer op een wiel eens een paar rondellen (hoop dat je dat woord begrijpt LOL) tussen je wiel te steken. Gewoon over de bouten en wiel er op. Dan weet je toch al iets. Natuurlijk niet zo mee rondrijden want dat zou kunnen misgaan.