14 December 2005, 21:34
is moeilijk te zeggen. de motoren zijn erg goed gebouwd en slijten niet echt snel. Een beetje compressieverlies is ook niet zo erg bij een turbo heb ik het idee.
Wat vooral de prestaties laat zakken is het onderhouds spul. Is de gasklep schoon, injectoren schoon, goede uitlaat, bougies, verdelerkap, klepespeling, intercooler schoon, goede olie, olie in differentieel en bak, K-jet goed afgesteld en goed werkend, filters, zwaar lopende v-snaren (door versleten rubber bussen van bijvoorbeeld de dynamo etc)...
Wat vooral de prestaties laat zakken is het onderhouds spul. Is de gasklep schoon, injectoren schoon, goede uitlaat, bougies, verdelerkap, klepespeling, intercooler schoon, goede olie, olie in differentieel en bak, K-jet goed afgesteld en goed werkend, filters, zwaar lopende v-snaren (door versleten rubber bussen van bijvoorbeeld de dynamo etc)...
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni

