26 May 2009, 08:26
ik heb laatst een spuitbus "engine red", voorheen "volvo red" van ik weet niet welk merk, en dat was niet zo goed. weinig dekking (een bus bijna geheel nodig gehad voor carterpan) en de spuitbus zelf ging stuk. Misschien was de originele lak rest niet goed vet vrij, maarja. spuitbus is niet mijn favoriet.
Voortaan haal ik de lak voor een motorblok wel op ebay.de, daar staan genoeg leveranciers die voor ~20-25 euro (incl verzenden) potten industriele 1K lak verkopen, die ga ik eens proberen. 2K lak hebben ze er ook, maar die is wat duurder (~80 euro voor een pakket met verdunners, harders, reinigers, grondlaag en toplaag etc etc). Ergens RAL 3001-3002 was een mooie match met volvo-rood.
de lakken van por-15 zijn ook erg goed.
Voortaan haal ik de lak voor een motorblok wel op ebay.de, daar staan genoeg leveranciers die voor ~20-25 euro (incl verzenden) potten industriele 1K lak verkopen, die ga ik eens proberen. 2K lak hebben ze er ook, maar die is wat duurder (~80 euro voor een pakket met verdunners, harders, reinigers, grondlaag en toplaag etc etc). Ergens RAL 3001-3002 was een mooie match met volvo-rood.
de lakken van por-15 zijn ook erg goed.
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni