20 May 2009, 05:45
Rubicon schreef:Go, Rob! ;D Dat zou mijn nieuwsgierigheid alvast wat kunnen voeden ;D
Ik kreeg inmiddels dit antwoord:
Citaat:Dag Saskia,
De auto is van oorsprong Duits, heeft sinds kort een nederlands kenteken. Hij had lichte roestvorming aan de onderkant deuren, spatschermen, onder het achterraam en onder de 4 hoek/hoofd-verlichtingsdelen.
Dat heb ik door een las- en spuitbedrijf laten verwerken. Daarbij is de roest weggeschuurd, waar nodig nieuwe stukjes ingelast (dacht het niet trouwens), gespoten.
Dorpels, wielbakken en bodem zijn gaaf. Zijn goed getectyleerd.
Overigens: Restauratie is zeker niet nodig, aandachtspunten zijn er volgens mij ook niet, maar voor het perfecte kun je de onderkant deurtjes mischien eens over laten doen.
Ik was er zelf niet 100% tevreden over.
Zal in ieder geval de documentatie van die werkzaamheden opvragen.
Ik krijg evt 2250,- voor mijn inruiler. Vind ik niet slecht voor een niet-lpger, niet belastingsvrije, 305.000 gelopen 240'er op Belgisch kenteken
Op belgisch kenteken die eerst op nederlands kenteken stond toch?
Dan staat ie zo weer op nederlands kenteken. Herinvoer is even langs de RDW rijden, je krijgt zelfs de zelfde nederlandse plaat terug.
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)