10 May 2009, 18:42
Goed thuisgeraakt wel ja, maar de temperatuur ging gelijk weer de hoogte in! Nog meer dan op de heenreis, maar wellicht ook wel omdat de motor nog wel enigszins warm zal zijn geweest van de heenreis. De wijzer ging flink in de richting van het rood en toen ie op de rand daarvan stond, kon ik het niet meer aanzien. Weer de verwarming aan en raampjes open gedurende de rest van de rit.. just in case :
Het hielp minder dan in de heenreis, hij zakte na een halfuur een mm en dat was het dan. Tjaaaah...
Ik heb bij Albert nu wel een tempsensor gescoord, dus dat vervangen wordt de eerste test (nog even niet voor onmiddellijk, lastige werkweek staat weer voor de deur). Wel van een recenter model, dus weet nog niet of dat gelijk past. Heb wel al gezien dat die sensor op een lekker bereikbare plek zit om te vervangen.. NOT. Kan je er zo aan, of moet er een en ander losgekoppeld worden, eigenlijk? :
Trouwens, leuk met je eens kennis te maken. Ik had veel aan je info toen ik de 92'er in België importeerde

Ik heb bij Albert nu wel een tempsensor gescoord, dus dat vervangen wordt de eerste test (nog even niet voor onmiddellijk, lastige werkweek staat weer voor de deur). Wel van een recenter model, dus weet nog niet of dat gelijk past. Heb wel al gezien dat die sensor op een lekker bereikbare plek zit om te vervangen.. NOT. Kan je er zo aan, of moet er een en ander losgekoppeld worden, eigenlijk? :

Trouwens, leuk met je eens kennis te maken. Ik had veel aan je info toen ik de 92'er in België importeerde

![[Afbeelding: 5a7b8f07-b135-4c27-9c11-feb5959cb6b9_zps20839fa6.jpg]](http://i715.photobucket.com/albums/ww151/Baccalaureus/5a7b8f07-b135-4c27-9c11-feb5959cb6b9_zps20839fa6.jpg)