23 March 2009, 08:55
ik heb net nog even naar je foto's gekeken maar het is geen waar (heb nu eens ingezoomt op die foto) , ze komen niet van dezelfde garage, ik heb me vergist :-[ op het kleine formaat zag die sticker er net hetzelfde uit ;D De mijne komt van Maldegem ipv Beveren-Waas.
Men ma wordt helemaal gek als er hier nog een auto bijkomt haha, maar de volvo microbe zit in het bloed en dat gaat er nooit meer uit (dank u pa
! ) Zeer goed onderhouden die 245 van jou, daar twijfel ik zeker niet aan 
Ik rijd met een bordeaux 240 DL uit 1985 met B200K motor en solex carburateur. Eigenlijk is die van mijn pa zo een beetje, maar ik rij er meer mee dan hem (95% van de gevallen) . Hij heeft hem langs de kant gezet toen ik 12jaar was en de auto is terug in het verkeer gekomen als ik mijn voorlopig rijbewijs had. enzo ... rijden we er al 4 jaar mee en gaat zonder grote mankementen, maw ieder jaar glansrijk door de keuring !! (had niets anders verwacht
) . Hier en daar wel wat sleutelwerk enzoverder maar dat is het leuke aan deze volvo, je kan er nog veel zelf aan doen. Indertijd te koop gezet die auto (was nog niets van roest aan enzo toen) maar kregen er gelijk geen geld voor en zou toch maar weggaan naar polen enzo voor export, daarenboven kreeg mijn pa het niet over zijn hart om die auto weg te doen en heeft hij dan maar besloten om de auto te houden
en een paar jaar uit te schrijven uit het verkeer
en zo zijn die microben bij mij beginnen groeien hihi tot het (extreme?) niveau van vandaag :
maar ik zie dat ik niet alleen ben hierin

Inderdaad, zou eens zo een topicje moet aanmaken ... one day
Men ma wordt helemaal gek als er hier nog een auto bijkomt haha, maar de volvo microbe zit in het bloed en dat gaat er nooit meer uit (dank u pa

Ik rijd met een bordeaux 240 DL uit 1985 met B200K motor en solex carburateur. Eigenlijk is die van mijn pa zo een beetje, maar ik rij er meer mee dan hem (95% van de gevallen) . Hij heeft hem langs de kant gezet toen ik 12jaar was en de auto is terug in het verkeer gekomen als ik mijn voorlopig rijbewijs had. enzo ... rijden we er al 4 jaar mee en gaat zonder grote mankementen, maw ieder jaar glansrijk door de keuring !! (had niets anders verwacht

Inderdaad, zou eens zo een topicje moet aanmaken ... one day

MY88 240 GL b230kH z34/34 / MY84 245 TURBO B21ET / MY87 740 GLE TD D24T / MY90 240 B200E