8 December 2005, 12:35
Holowkregel schreef:ik wil mijn standaard spaekers in de voordeuren vervangen want ze zijn gaar. maar nu heb ik al een beetje gezocht op het forum maar er staat alleen dat het geen standaard maat is. ook zijn die dingen vierkant en je kunt alleen ronde kopen. je zit ook met de maten ronde steken denk ik op het hogere deel van je deurpaneel en zal waarschijnlijk niet mooi passen. omdat ik net mooie deurpanelen heb wilde ik het (voor de verandering) eens niet te onbenullig doen. dus vraag: wie heeft er ook andere speakers in zitten en wat is mooi en past goed? wie heeft een suggestie hoef ik het niet zelf te bedenken want twee weten meer dan 1
Bij estateservice kan je de originele 13 cm speakerhouders kopen.
Ik heb zelf van mdf een 'ring' gemaakt, zodat je de speaker strak vast kan zetten en niet in de bekleding hoeft te hangen. Vanaf 13 cm speakers heb je pas een beetje geluid (vind ik)
Speakers gewoon kopen bij een autoshop, de originele Volvospakers zijn en belachelijk duur en frikandellenkwaliteit!
"Nostalgie is niet meer wat het geweest is"<br /><br />- 240 DL estate Diesel '89 -weg<br />- 240 DL sedan 2.3 '86