14 March 2009, 12:27
Leuk dat je het even opgezocht hebt...
Ik heb een torsen truetrac diff, http://www.drivetrainspecialists.com/cat...t-279.html
zie ook postings tussen mij en Bosma. Laten inbouwen door Nordrive, die zei er 1 extra besteld te hebben. Ik heb minder goede ervaringen met met hem...maar hij is de enige echte specialist geloof ik. http://www.nordive.nl
Ik heb het gelezen dat Eric Vermeer met een orginele ermee bezig was, ik was 3 jaar geleden een uur te laat in Jönkoping anders had ik ook een orginele gehad...was net verkocht..
Het rijden is formidabel waarbij ik moet opmerken dat je bij driften moet wennen aan het nieuwe grip-punt, bij het uitkomen van een driftend genomen boch heb je eerder grip. Het geeft een gevoel als een speed-wobble bij een motorfiets. Niet erg maar je verwacht dat niet zo snel in het begin.
In veel situaties platte sneeuw, ijsvlakte, uit nat weiland wegkomen kan ik nu behappen zelfs als ik een kuiltje maak. Het is geen 4x4 maar dit is genoeg voor mij.
En dat dan allemaal omdat ik 4 jaar geleden hier thuis was gekomen met zomerbanden en vervolgens met 2 sneeuwkettingen 3 km moest rijden omdat mijn winterbanden nog bij een vriend onderaan de berg lagen....daar heb ik met montage 2 uur over gedaan. Er lag toen veel sneeuw en de audi hebben 's ochtends de hol op moeten duwen omdat de spoiler als sneeuwschuiver werkte :o
Ik heb een torsen truetrac diff, http://www.drivetrainspecialists.com/cat...t-279.html
zie ook postings tussen mij en Bosma. Laten inbouwen door Nordrive, die zei er 1 extra besteld te hebben. Ik heb minder goede ervaringen met met hem...maar hij is de enige echte specialist geloof ik. http://www.nordive.nl
Ik heb het gelezen dat Eric Vermeer met een orginele ermee bezig was, ik was 3 jaar geleden een uur te laat in Jönkoping anders had ik ook een orginele gehad...was net verkocht..
Het rijden is formidabel waarbij ik moet opmerken dat je bij driften moet wennen aan het nieuwe grip-punt, bij het uitkomen van een driftend genomen boch heb je eerder grip. Het geeft een gevoel als een speed-wobble bij een motorfiets. Niet erg maar je verwacht dat niet zo snel in het begin.
In veel situaties platte sneeuw, ijsvlakte, uit nat weiland wegkomen kan ik nu behappen zelfs als ik een kuiltje maak. Het is geen 4x4 maar dit is genoeg voor mij.
En dat dan allemaal omdat ik 4 jaar geleden hier thuis was gekomen met zomerbanden en vervolgens met 2 sneeuwkettingen 3 km moest rijden omdat mijn winterbanden nog bij een vriend onderaan de berg lagen....daar heb ik met montage 2 uur over gedaan. Er lag toen veel sneeuw en de audi hebben 's ochtends de hol op moeten duwen omdat de spoiler als sneeuwschuiver werkte :o
[img][/img]