11 February 2009, 18:28
De M47 bak had na vele km's hier vaker last van. Volgens mij een revisie nodig.
Er zitten ook nog busjes onder aan de schakelpook. Misschien dat het helpt deze te verneiuwen.
Maar ik ben bang dat de reden van moeilijk schakelen meer in de bak zelf zit.
Er zitten ook nog busjes onder aan de schakelpook. Misschien dat het helpt deze te verneiuwen.
Maar ik ben bang dat de reden van moeilijk schakelen meer in de bak zelf zit.
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..