7 February 2009, 00:31
Zo het is weer even geleden, maar ik geniet nog steeds van mijn M40 in plaats van mijn M46 :
Geen tijd........
Het goede nieuws, ik begin volgende maand bij een nieuwe werkgever en heb mijn Amazon niet meer nodig als dagelijks vervoermiddel ;D ;D ;D ;D
Nu het nog kan (op het werk) heb ik van de achteras van mijn oude Amazon een lasmal gemaakt en de steunen er vanaf geslepen. Van de achteras van de 245 turbo heb ik vervolgens de steunen geslepen en hierop de steunen van de Amazon gelast met behulp van de lasmal. Op naar een sterkere achteras met schijfremmen ;D
Iemand hier wat info over de mogelijkheden voor een sper dif?
Geen tijd........Het goede nieuws, ik begin volgende maand bij een nieuwe werkgever en heb mijn Amazon niet meer nodig als dagelijks vervoermiddel ;D ;D ;D ;D
Nu het nog kan (op het werk) heb ik van de achteras van mijn oude Amazon een lasmal gemaakt en de steunen er vanaf geslepen. Van de achteras van de 245 turbo heb ik vervolgens de steunen geslepen en hierop de steunen van de Amazon gelast met behulp van de lasmal. Op naar een sterkere achteras met schijfremmen ;D
Iemand hier wat info over de mogelijkheden voor een sper dif?
Volvo Amazon 1964, B230FK, M90 en LPG
Volvo V70 III 2007, D5
Volvo V70 2001, T5
Volvo V40 2015, D2
Volvo V70 III 2007, D5
Volvo V70 2001, T5
Volvo V40 2015, D2