5 February 2009, 00:45
Als je normaal rijdt en niet teveel door de stad, dan moet 1 op 8 haalbaar zijn. 1 op 9 als je voorzichtig rijdt. Doorrijden en stadsritjes en je zit idd zo op 1 a 6 tot 7.
Ik heb Kaasie de druk laten doormeten: even uit mijn hoofd was de hoofddruk (bij draaiende benzinepomp) zo rond de 5 bar. En dan was er nog eentje die je kon meten, maar ja.... welke ook alweer?
CO 2,5% is vlgs mij ok, dan zou je alleen eigenlijk nog moeten weten wat ie rijdend doet qua mengsel.
In-tank pomp zou ik wel maken, anders heb je vlgs mij kans dat de hoofdpomp het niet redt.
En verder nog:
kleppen gesteld
ontsteking op tijd
Ik heb Kaasie de druk laten doormeten: even uit mijn hoofd was de hoofddruk (bij draaiende benzinepomp) zo rond de 5 bar. En dan was er nog eentje die je kon meten, maar ja.... welke ook alweer?
CO 2,5% is vlgs mij ok, dan zou je alleen eigenlijk nog moeten weten wat ie rijdend doet qua mengsel.
In-tank pomp zou ik wel maken, anders heb je vlgs mij kans dat de hoofdpomp het niet redt.
En verder nog:
kleppen gesteld
ontsteking op tijd
Volvo 245 TIC - Gerestaureerd en verkocht...

