2 February 2009, 12:30
mheij schreef:Bij Autogas Holland besloot men na een tijdje meten aan het elektrisch circuit en uitlaatgassen uiteindelijk de verdamper (Landi Hartog) te vervangen. De verdamper reageerde namelijk in het geheel niet meer op de stelschroeven. Probleem leek te zijn verholpen dus ik weer blij naar huis. Wel vreemd dat de verdamper na zo'n korte het begaf maar dat kan gebeuren denkj je dan.
Wie herkent er iets in dit probleem. Elektrische aansluiting lijkt geen probleem te geven. De nieuwe verdamper lijkt ook niet te reageren op het bijstellen van de stelschroeven. Er staat ook geen ijs op de verdamper. Ik dacht zelf eerst nog dat het wellicht met onvoldoende verwarming door koelwater te maken had maar dat lijkt me sterk.
Als de auto onderweg begint te stotteren en stilvalt, doet ie het dan na een half uurtje weer wel eventjes?
In dat geval denk ik aan een slecht ontlucht koelsysteem.
Het hoeft niet per se zo te zijn dat de klok dan aan de buitenzijde bevriest.
Maar je zegt tevens dat de verdamper niet reageert op de stelschroeven ! Dan zou ik denken dat de verdamper niet goed is. Maar ja, je hebt hem al een keer laten vervangen :-\.....