5 December 2005, 11:33
Tijdens de laatste knutseldag wist Gerard binnen 2 tellen de oorzaak van mijn (zeer geringe) koelvloeistofverlies te achterhalen: piepklein scheurtje in het reservoir/expansievat.
Heb een nieuwe besteld via de dealer ("zit er ook een dop bij?" "Nee, tuurlijk niet. Die moet je los bestellen." "O, had je dat er niet even bij kunnen zeggen?" "Ja eh, jij moet zo nodig aan ouwe auto's klussen" .......
daar ben ik nu dus ECHT voor het laatst geweest....... :evil: )
Nu is de volgende stap natuurlijk dat ding erin...........
Aangezien ik een TOPklusser ben, vraag ik het voor de zekerheid maar even voordat ik weer verkeerde dingen doe: is het een kwestie van klemmen en schroeven los en vervangen of komt er meer bij kijken?
Alle tips zijn welkom. Alvast bedankt en groeten!
Sander
Heb een nieuwe besteld via de dealer ("zit er ook een dop bij?" "Nee, tuurlijk niet. Die moet je los bestellen." "O, had je dat er niet even bij kunnen zeggen?" "Ja eh, jij moet zo nodig aan ouwe auto's klussen" .......
daar ben ik nu dus ECHT voor het laatst geweest....... :evil: )
Nu is de volgende stap natuurlijk dat ding erin...........
Aangezien ik een TOPklusser ben, vraag ik het voor de zekerheid maar even voordat ik weer verkeerde dingen doe: is het een kwestie van klemmen en schroeven los en vervangen of komt er meer bij kijken?
Alle tips zijn welkom. Alvast bedankt en groeten!
Sander
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km