23 January 2009, 12:03
TheSaint77 schreef:Doe een bod van ââ¬250 op die andere GLT en kijk wat er gebeurd. Wellicht gaan ze uiteindelijk toch 'om'. Maar persoonlijk als je het mij vraagt zou ik zeggen het is een nette donor die 240GLT die je daar hebt staan. Zo speciaal zijn GLT's echt niet volgens mij...wellicht wel in België maar haal dan een betere hier in NL. Kost ook de wereld niet.
Een bod van 250 euro op die andere GLT is niet echt wat ze in gedachten hebben denk ik. :p Ik ben er al eens langsgeweest en ze vroegen er wel liefst 1500 euro van. En hij is echt overal rot. Duidelijk zichtbaar. Hij staat er nu al ongeveer 3 jaar gewoon buiten. Dus verbeteren doet hij niet. :p
De GLT ben ik aan het bekijken. Heb het grote gat in de wielkast al opgeschuurd. En heb inderdaad nog al een gat tegengekomen. We zien nog wel. Heb hier een donor met goed plaatwerk. En anders gaat hij inderdaad naar de wisselstukken.
TheSaint77 schreef:kijk maar eens op marktplaats of speurders. Wat denk je van deze
Even de prijs wat onder druk zetten zou ik zeggen ('geen inruil' noemen helpt vaker!)
Dat is ongeveer dezelfde en een hele mooie maar hij ligt toch net even buiten m'n budget. En invoeren naar Belgie kost ook al snel weer wat geld. En een moeilijk gedoe met die ezels van de douane hier. We zien nog wel. Wie weet wat kom ik volgende maans weer tegen.
Groeten
142DL B20A 1974, 760GLE B28E 1986, 780 Bertone B280E 1988, 740Turbo B230FT 1989, 760GLE D24TIC 1990, 480ES 1995
Mijn Volvo's
Mijn Volvo's