23 January 2009, 09:42
Leuke witte Volvo. Maar hoedt je voor de problemen die je tegen gaat komen met de GLT. Als je de boel los gaat halen zul je achter nog veeeeel meer roest gaan tegenkomen ben ik bang. Dat heb ik al eerder gezien namelijk.
Trek de bumperhoes er achter maar eens af. Controleer de binnenschermen op roest welke achter de achterwielen zitten, check de kriksteunen aan de voorzijde. Wellicht zit er ook bitumen/tectyl overheen om het allemaal te maskeren (dat was bij de mijne zo zodat het effe wat sneller wegrot denk ik)
Beter is even doorzoeken naar een aardige Volvo 240GLT en de grijze dan slopen voor onderdelen. Ik denk dat het je veeeeel grijze haren scheelt namelijk.
Doe een bod van ââ¬250 op die andere GLT en kijk wat er gebeurd. Wellicht gaan ze uiteindelijk toch 'om'. Maar persoonlijk als je het mij vraagt zou ik zeggen het is een nette donor die 240GLT die je daar hebt staan. Zo speciaal zijn GLT's echt niet volgens mij...wellicht wel in België maar haal dan een betere hier in NL. Kost ook de wereld niet.
Trek de bumperhoes er achter maar eens af. Controleer de binnenschermen op roest welke achter de achterwielen zitten, check de kriksteunen aan de voorzijde. Wellicht zit er ook bitumen/tectyl overheen om het allemaal te maskeren (dat was bij de mijne zo zodat het effe wat sneller wegrot denk ik)
Beter is even doorzoeken naar een aardige Volvo 240GLT en de grijze dan slopen voor onderdelen. Ik denk dat het je veeeeel grijze haren scheelt namelijk.
Doe een bod van ââ¬250 op die andere GLT en kijk wat er gebeurd. Wellicht gaan ze uiteindelijk toch 'om'. Maar persoonlijk als je het mij vraagt zou ik zeggen het is een nette donor die 240GLT die je daar hebt staan. Zo speciaal zijn GLT's echt niet volgens mij...wellicht wel in België maar haal dan een betere hier in NL. Kost ook de wereld niet.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"