22 January 2009, 11:48
die strips weet ik niet te vinden.
nog even over de roest behandeling, let goed op dat het (waar mogenlijk) beetje olie-vrij is, anders werkt de fertan niet (vooral onder de motorkap is dat een probleem). het ziet er erg goed uit bij jou deuren, die fertan heeft gewerkt! Ik zou nog eens de deurpanelen er af halen en met een kwast fertan in alle onderste naden laten lopen. Dan leter een keer wat extra was er in (nadat het goed gedroogd is, dus ergens in de zomer).
roest bij achterspatborden heb ik toen goed uitgeborsteld en in de fertan+ferpox gezet. Met een spiegeltje kun je goed zien hoe het aan de binnenkant van het spatbord er aan toe is (lijkt me dik in orde, jou 240 heeft niet veel roest daar). bij mij heeft dat lang gehouden, alhoewel het nu weer beetje terug is omdat de wielen af en toe tegen de randen aankwamen.
nog even over de roest behandeling, let goed op dat het (waar mogenlijk) beetje olie-vrij is, anders werkt de fertan niet (vooral onder de motorkap is dat een probleem). het ziet er erg goed uit bij jou deuren, die fertan heeft gewerkt! Ik zou nog eens de deurpanelen er af halen en met een kwast fertan in alle onderste naden laten lopen. Dan leter een keer wat extra was er in (nadat het goed gedroogd is, dus ergens in de zomer).
roest bij achterspatborden heb ik toen goed uitgeborsteld en in de fertan+ferpox gezet. Met een spiegeltje kun je goed zien hoe het aan de binnenkant van het spatbord er aan toe is (lijkt me dik in orde, jou 240 heeft niet veel roest daar). bij mij heeft dat lang gehouden, alhoewel het nu weer beetje terug is omdat de wielen af en toe tegen de randen aankwamen.
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni