18 January 2009, 22:28
Hey
Men diesel wil ik echt niet vervangen. Heb hem gekocht omdat het een diesel was. Niet voor het goedkoop rijden. Maar gewoon omdat ik dat diesel geluid fantastisch vind. En hij rijd prima en probleemloos. Dus die ga ik gewoon zo origineel laten.
Die grijze had ik initieel gekocht om af te breken. Heb hem gekocht voor 300 euro. :p Maar hoe langer ik hem heb staan hoe meer zonde ik het begine te vinden om hem af te breken. Een GLT zie je hier niet zo veel meer rond rijden. En hij is eigenlijk nog wel goed op dat achterspatbord na. Ik heb hier nog een afbraak station met een kapotte motor staan waaruit ik eventueel een heel goed linker achterspatbord kan slijpen als donor stuk. Ik twijfel dus echt nog. Maar vind het zonde om een wagen met zulke goeie motor af te breken. Ik heb maar 1 probleem en dat is dat ik niks van lassen ken. Zal dus iemand moeten zoeken die het voor mij kan doen. Al de rest is geen probleem. We zien nog wel.
Ik weet hier nog een Grijze GLT staan in de buurt. Hij heeft een automaat en leder interieur maar die is er nog slechter aan toe. Koffer rot. Deuren rot. Achter spatborden rot. En heel veel plamuur erop langs alle kanten. Is wel eentje van 1982. Maar de vraagprijs is zo hoog dat het te gek is om hem te kopen.
Bedankt voor de reacties.
Groeten uit Belgie.
Men diesel wil ik echt niet vervangen. Heb hem gekocht omdat het een diesel was. Niet voor het goedkoop rijden. Maar gewoon omdat ik dat diesel geluid fantastisch vind. En hij rijd prima en probleemloos. Dus die ga ik gewoon zo origineel laten.
Die grijze had ik initieel gekocht om af te breken. Heb hem gekocht voor 300 euro. :p Maar hoe langer ik hem heb staan hoe meer zonde ik het begine te vinden om hem af te breken. Een GLT zie je hier niet zo veel meer rond rijden. En hij is eigenlijk nog wel goed op dat achterspatbord na. Ik heb hier nog een afbraak station met een kapotte motor staan waaruit ik eventueel een heel goed linker achterspatbord kan slijpen als donor stuk. Ik twijfel dus echt nog. Maar vind het zonde om een wagen met zulke goeie motor af te breken. Ik heb maar 1 probleem en dat is dat ik niks van lassen ken. Zal dus iemand moeten zoeken die het voor mij kan doen. Al de rest is geen probleem. We zien nog wel.
Ik weet hier nog een Grijze GLT staan in de buurt. Hij heeft een automaat en leder interieur maar die is er nog slechter aan toe. Koffer rot. Deuren rot. Achter spatborden rot. En heel veel plamuur erop langs alle kanten. Is wel eentje van 1982. Maar de vraagprijs is zo hoog dat het te gek is om hem te kopen.
Bedankt voor de reacties.
Groeten uit Belgie.
142DL B20A 1974, 760GLE B28E 1986, 780 Bertone B280E 1988, 740Turbo B230FT 1989, 760GLE D24TIC 1990, 480ES 1995
Mijn Volvo's
Mijn Volvo's