5 January 2009, 23:37
De 53770ste 245 van de 54709 gemaakt in Gothenburg dat modeljaar.
Op http://www.vlvworld.com/indexframe.html staan hoop van dat soort weetjes. Is je auto US import of origineel NL?
Oh, stond al in de eerste post.
Volgens mij wordt K jet pas lastig als je op LPG backfires krijgt. Dan heb je een heel groot inlaatspruitstuk vol LPG wat fantastisch knalt.
Ik heb denk ÃÂÃÂn keer een backfire gehad met mijn B20's, beetje klunzig met de startmotor omgaan (volgas en lang doorstarten, even reutelend aanslaan, sleutel te snel loslaten, weer doorstarten op het moment dat-ie af wil slaan etc). Of je ontsteking moet wel erg lomp ernaast zitten.
Op http://www.vlvworld.com/indexframe.html staan hoop van dat soort weetjes. Is je auto US import of origineel NL?
Oh, stond al in de eerste post.
Volgens mij wordt K jet pas lastig als je op LPG backfires krijgt. Dan heb je een heel groot inlaatspruitstuk vol LPG wat fantastisch knalt.
Ik heb denk ÃÂÃÂn keer een backfire gehad met mijn B20's, beetje klunzig met de startmotor omgaan (volgas en lang doorstarten, even reutelend aanslaan, sleutel te snel loslaten, weer doorstarten op het moment dat-ie af wil slaan etc). Of je ontsteking moet wel erg lomp ernaast zitten.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969