16 November 2008, 19:13
![[Afbeelding: th_58294_image001_122_1102lo.jpg]](http://img15.imagevenue.com/loc1102/th_58294_image001_122_1102lo.jpg)
![[Afbeelding: th_58302_image002_122_124lo.jpg]](http://img234.imagevenue.com/loc124/th_58302_image002_122_124lo.jpg)
![[Afbeelding: th_58303_image004_122_1196lo.jpg]](http://img19.imagevenue.com/loc1196/th_58303_image004_122_1196lo.jpg)
![[Afbeelding: th_58309_image005_122_198lo.jpg]](http://img256.imagevenue.com/loc198/th_58309_image005_122_198lo.jpg)
![[Afbeelding: th_58310_image011_122_153lo.jpg]](http://img215.imagevenue.com/loc153/th_58310_image011_122_153lo.jpg)
In mijn ogen het klapstuk van de beurs: een Reno Royal Straight Eight uit 1934.
Massa rijklaar = 2630 kg.

Helaas slechte foto's in verband met het abominabele licht in de hal >

Wat een machtig model is dat.
Bijna zo groot als een kleine vrachtauto en een stroomlijn die van boven naar beneden smaller wordt. Dat tergt alle wetten van de aerodynamica

![[Afbeelding: th_58312_image041_122_590lo.jpg]](http://img201.imagevenue.com/loc590/th_58312_image041_122_590lo.jpg)
![[Afbeelding: th_58315_image009_122_543lo.jpg]](http://img244.imagevenue.com/loc543/th_58315_image009_122_543lo.jpg)
![[Afbeelding: th_58328_image010_122_400lo.jpg]](http://img234.imagevenue.com/loc400/th_58328_image010_122_400lo.jpg)
![[Afbeelding: th_58330_image039_122_439lo.jpg]](http://img257.imagevenue.com/loc439/th_58330_image039_122_439lo.jpg)
![[Afbeelding: th_58331_image040_122_896lo.jpg]](http://img12.imagevenue.com/loc896/th_58331_image040_122_896lo.jpg)

