11 November 2008, 18:03
Is idd een Garrett T25, en zal hoogstwaarschijnlijk van een 940se afkomen.
Groter dan een T3 die normaal op een 240 turbo zit ? NO WAY!! echt niet.
Hij zal wel een stuk sneller spoolen als een standaard T3 maar bovenin de toeren zal je wat missen.
Een 'volvo' T25 zal ALTIJD op een 90+ spruitstuk zitten aangezien het turbinehuis geen schroefdraad bevat.
Voor degene die niet begrijpen wat ik daarmee bedoel;
Een oud type spruitstuk heeft 4 gaten waar je lange bouten doorheen doet om de turbo te bevestigen. (er zit dus schroefdraad in het turbinehuis)
Een nieuw type spruitstuk heeft 4 tapeindes, daar schuif je de turbo overheen en maakt hem dan vast met 4 moeren.
een t25 is een grappige turbo, maar de 250pk die je beschrijft in je voorstel-topic ga je daar noooooit mee halen iig.
Groter dan een T3 die normaal op een 240 turbo zit ? NO WAY!! echt niet.
Hij zal wel een stuk sneller spoolen als een standaard T3 maar bovenin de toeren zal je wat missen.
Een 'volvo' T25 zal ALTIJD op een 90+ spruitstuk zitten aangezien het turbinehuis geen schroefdraad bevat.
Voor degene die niet begrijpen wat ik daarmee bedoel;
Een oud type spruitstuk heeft 4 gaten waar je lange bouten doorheen doet om de turbo te bevestigen. (er zit dus schroefdraad in het turbinehuis)
Een nieuw type spruitstuk heeft 4 tapeindes, daar schuif je de turbo overheen en maakt hem dan vast met 4 moeren.
een t25 is een grappige turbo, maar de 250pk die je beschrijft in je voorstel-topic ga je daar noooooit mee halen iig.
