Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hoe zit dat met een brandstofpomprelais met 2 spoelen?
#1
Hallo mensen,
Een nieuw onderwerp, maar eigenlijk het gevolg van vorige oproep over de niet werkende brandstofpompen.
Ik weet nu dat er ergens sluiting zit en dat ik waarschijnlijk gewoon kast heb van de wet van Murphy: Snap ik eindelijk in mijn leven de wet van Ohm, begeeft ook mijn multimeter het. Lalala.. Tongue
Nu serieus: Ik heb een sleutelboek van Olving. Daarin staan de elekktrische schema's van de modellen '89, '90 en '91. Op alle drie de schema's staat een brandstofpomprelais met 1 spoel afgebeeld. Heb ik niet. De mijn heeft een wit huis en er zitten 2 spoelen in. En ook getetst en hij werkt. Wie en wie weet het juiste schema te vinden. Ik heb begrepen dat bij het aanzetten van het contact 1 spoel schakelt ( 1e klik) en tijdens de het starten de 2e inkomt ( 2e klik). Op het schema zie ik dat er een dempdrukregelaar en een hulpluchtregelaar is opgenomen. wie :
- weet waar deze regelaars in de auto te vinden zijn?
- kan mij uitleggen hoe het werkt
- weet waar een schema te vinden is waar de brandstofpomp met 2 spoelen erop te vinden is?
Alvast bedankt voor het meedenken.
Antwoord


Berichten in dit topic
Hoe zit dat met een brandstofpomprelais met 2 spoelen? - door v0lv0 - 7 November 2008, 21:08

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  brandstofpomprelais stuk volvoman0_0 1 2.055 25 March 2007, 22:37
Laatste bericht: volvoman0_0

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)