30 October 2008, 21:37
Niet denken ,maar doen !!
In een wilde bui die slijptol in de tunnel zetten en daarna kan je niet meer terug.
En zeg nou zelf : Na inbouw van een B21 (et) is zo,n M46 conversie een eitje.De enige mooie investering is een
"huke basart "koppelinghuis.
De enige tunnelaanpassing is een sleuf slijpen vanaf de orginele opening tot waar de M46 pook komt.
Sleuf is net zo breed als het originele gat .
Dan de m46 eronder waarna je de tunnel kunt dichtmaken.
Desnoods pas je de koker waar de pook in scharnierd ook aan (lager ,korter , you name it)
In een wilde bui die slijptol in de tunnel zetten en daarna kan je niet meer terug.
En zeg nou zelf : Na inbouw van een B21 (et) is zo,n M46 conversie een eitje.De enige mooie investering is een
"huke basart "koppelinghuis.
De enige tunnelaanpassing is een sleuf slijpen vanaf de orginele opening tot waar de M46 pook komt.
Sleuf is net zo breed als het originele gat .
Dan de m46 eronder waarna je de tunnel kunt dichtmaken.
Desnoods pas je de koker waar de pook in scharnierd ook aan (lager ,korter , you name it)
Volvo Amazon , 1966 B230FK , 15G op 0,6 bar.