5 October 2008, 11:31
Het gaat om twee typen slangen die we gaan vervangen:
1: Een deel tussen de verdamper en het inlaatspruitstuk. Deze is nu ongewapend en niet bestand/dedoeld voor gas. Door het gebrek aan wapening wordt de slang deels vacuum gezogen. Het wordt een slang met een S-vorm omdat de aansluiting van de verdamper zo'n 20 cm lager zit dan de inlaat van het mengstuk.
2: Een aantal dunne vaccuum slangetjes die her en der zitten aangesloten van spruitstuk naar ontsteking etc.
Daarnaast gaan hadden we eerder het andere mengstuk voor de turbotrommel zitten (verticaal) hiervoor hebben we de aluminium zwarte buis met koelribben voor de aanvoer van turbo naar inlaat iets moeten inkorten. Zonder dit oude mengstuk is de afstand echter te groot geworden en de buis dus te kort. Hier moet eerst nog opnieuw een stuk buis op worden gelast om met de originele manchetten de boel weer aan te kunnen sluiten. ( wordt op dit moment overbrucht met twee manchetten en een stukje uitlaatpijp
).
1: Een deel tussen de verdamper en het inlaatspruitstuk. Deze is nu ongewapend en niet bestand/dedoeld voor gas. Door het gebrek aan wapening wordt de slang deels vacuum gezogen. Het wordt een slang met een S-vorm omdat de aansluiting van de verdamper zo'n 20 cm lager zit dan de inlaat van het mengstuk.
2: Een aantal dunne vaccuum slangetjes die her en der zitten aangesloten van spruitstuk naar ontsteking etc.
Daarnaast gaan hadden we eerder het andere mengstuk voor de turbotrommel zitten (verticaal) hiervoor hebben we de aluminium zwarte buis met koelribben voor de aanvoer van turbo naar inlaat iets moeten inkorten. Zonder dit oude mengstuk is de afstand echter te groot geworden en de buis dus te kort. Hier moet eerst nog opnieuw een stuk buis op worden gelast om met de originele manchetten de boel weer aan te kunnen sluiten. ( wordt op dit moment overbrucht met twee manchetten en een stukje uitlaatpijp
