17 September 2008, 21:10
Ik geloof dat ik de aanstichter ben van wat verwarring, hier wat opheldering:
Ik heb min of meer met Post(e)ma afgesproken op zondag om wat spullen door te geven (ben je al op de hoogte?, ik stuur anders nog wel een PB)
Ook zaterdag heb ik met een volvo-man afgesproken in Utrecht dus dan zal ik wel vroeg aanwezig zijn. Zondag heb ik waarsch wat moeite met uit bed komen.
Een eventuele shoot op de parkeerplaats is misschien wel het makkelijkst op de zaterdag.
@ Dirk, als ik er zondag 's ochtens vroeg niet bij ben kunnen we nog wel een "rondekoplampen-mini-meeting" organiseren wat later op de dag
Zwarte Flirt schreef:Hieronder ff laten weten of je zondag de 28e ook daadwerkelijk kan.
Plaats: Brug ("kruising": Groenewoudsedijk-Bevrijdingslaan) of eilandje (klik op de ]zaterdag de 27e[/b],
tijdstip: ergens rond de middag zodat degenen die om 10:00 op de beurs willen zijn, koopjes kunnen jagen...rond 12:00?
- Dopdedouwer
- Kaasie & A.Huis komen misschien ff buurten (alleen op de beurs of ook op een eventuele shoot?)
- PB240 komt misschien ook...
Ik heb min of meer met Post(e)ma afgesproken op zondag om wat spullen door te geven (ben je al op de hoogte?, ik stuur anders nog wel een PB)
Ook zaterdag heb ik met een volvo-man afgesproken in Utrecht dus dan zal ik wel vroeg aanwezig zijn. Zondag heb ik waarsch wat moeite met uit bed komen.
Een eventuele shoot op de parkeerplaats is misschien wel het makkelijkst op de zaterdag.
@ Dirk, als ik er zondag 's ochtens vroeg niet bij ben kunnen we nog wel een "rondekoplampen-mini-meeting" organiseren wat later op de dag