26 November 2005, 22:16
hoezo, heb je er ervaring mee??
lees eerst even Sander's item, en vergelijk dan nog eens, zeker qua prijs!! 8) 8) 8)
http://www.volvo240-260register.nl/forum...ight=polen
lees eerst even Sander's item, en vergelijk dan nog eens, zeker qua prijs!! 8) 8) 8)
http://www.volvo240-260register.nl/forum...ight=polen
Citaat:Dat bericht over Polen was van mij. Ik heb mijn 244 GLE uit '82 daar een volledige opknapbeurt van de carrosserie laten geven. Dat is zo goed bevallen dat mijn 264 GLE uit '80 er nu ook staat. Daar laat ik nog iets meer aan doen. Ook de 244 GLT uit '82 van een vriend van mij is inmiddels onderhanden genomen. Dat allemaal voor rond de 2.500,--. (Dat is dus: compleet strippen, lassen, strak maken, spuiten, opbouwen en volledige anti-roestbehandeling). In overleg is nog veel meer (en minder) mogelijk. Prijzen zijn laag, met name voor het werk. Onderdelen zijn wel aan de prijs. Nieuwe schermen voor mijn 264 waren daar zelfs duurder dan in NL.......ook specifieke dingen als verchromen zijn niet goedkoop (maar nog wel altijd goedkoper dan hier). Maar de grap is nu juist dat ze daar nog alles gewoon maken. Voorbeeld: de aircopomp uit mijn 264 gaat tot het laatste schroefje uit elkaar. Er wordt dus weinig echt vervangen met als bijkomend voordeel dat de auto zo origineel mogelijk blijft.....
Binnenkort breng ik nog een Mercedes 280 S uit '69 (sorry...... ) en een 164.
Ik ben bij toeval aan het adres in Polen gekomen doordat mijn vader daar al een jaar of 20 voor zijn werk komt en een keer (noodgedwongen ) iets aan zijn auto (850 GLT Estate uit '94, ja ook die dingen gaan wel en stuk) heeft laten doen.
Ik wil je met alle plezier meer informatie geven (foto's of kom de auto eens bekijken) en je op weg helpen, maar ik houd het adres in beginsel voor mezelf omdat ik er in de toekomst wellicht nog iets meer werk van wil gaan maken.
Mocht je meer willen weten dan hoor ik het wel!
Groeten
Sander van Buiten
orte Bochtenridder
& Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl