18 August 2008, 23:02
Amazonturbo schreef:Ik verkies eigenlijk het koppel in plaats van het vermogen, maar als ik jouw verhaal zo zie dan geef je toch de voorkeur aan de A nokkenas of niet? Heb je al eens een T geprobeerd?
De A is wat koppel-rijker ja. zeker met een relatief lage compressie is een wat mildere nokkenas handig.
Amazonturbo schreef:Wat betreft de wideband sensor, is de prijs met alles erbij? (dat ik het dus op ÃÂÃÂn of andere manier kan aflezen in de auto?
de controller haal je bij http://www.14point7.com. er zijn 2 verschillende te koop, ik heb de oude, die werkt goed. prijs is 80$ shipped (afaik) met display. wel zelf een kastje bij pas maken en zelf imekaar zetten.
De sensor kun je overal kopen, maar beste via turbobricks of amazon.com ( ;D) (Bosch 17014 iirc)
Er zijn meerdere wideband machines te koop. kijk even wat je wil. de JAW is de goedkoopste en heeft best veel functies (dataloggen ook). dat was voor mij de reden.
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni