15 August 2008, 16:08
Voorlopig plan is om de B200ET eruit te halen met de M46 en deze te vervangen door de B230FK en de M90.
De turbo van de LPT is een Mitsubishi 13C en deze dan te vervangen door een ander exemplaar die hogere druk levert.De nokkenas uit de B200ET is een A-type en deze in de B230FK te monteren.
Wat te doen met de elektronica? Dat is nog even de vraag maar een Megascuirt 2 lijkt de beste oplossing.
De huidige kabelboom is slecht dus onbruikbaar en voor een LH 2.4 toch totaal ongeschikt.
Daar zijn wij dus nog niet uit.
Jelmar zou het turboverhaal doen en eventueel de Megascuirt inbouwen en afstellen.
Leuke stof om over te te kletsen tijdens de koffiebreaks in de schuur ;D
Het totale plan is nog niet klaar en definitief,de diverse spullen zijn al wel voorhanden :
De turbo van de LPT is een Mitsubishi 13C en deze dan te vervangen door een ander exemplaar die hogere druk levert.De nokkenas uit de B200ET is een A-type en deze in de B230FK te monteren.
Wat te doen met de elektronica? Dat is nog even de vraag maar een Megascuirt 2 lijkt de beste oplossing.
De huidige kabelboom is slecht dus onbruikbaar en voor een LH 2.4 toch totaal ongeschikt.
Daar zijn wij dus nog niet uit.
Jelmar zou het turboverhaal doen en eventueel de Megascuirt inbouwen en afstellen.
Leuke stof om over te te kletsen tijdens de koffiebreaks in de schuur ;D
Het totale plan is nog niet klaar en definitief,de diverse spullen zijn al wel voorhanden :

