29 July 2008, 23:49
heb de mijne voorzien van Kroon 10W40.
ik was na 1500 km bijna 1,5 liter kwijt. :o
plassen en verbruik (vette achterruit)
garagist zei dat ie dat wel vaker meemaakte bij oude blokken.
balen hoor...
ga er vanaf nu cheap-ass 15W40 ingooien en sparen voor een motorrevisie.
de garagist rekent me daar ongeveer 1500 euro voor.
nwe oliekeerringen, lagers, uithonen van cilynders, nwe veren , pakkingen en kop vlakken.
inclusief in- en uitbouwen.
plus eventueel nog 500 voor een ruilrevisieturbo
bahbah wat een centen
ik was na 1500 km bijna 1,5 liter kwijt. :o
plassen en verbruik (vette achterruit)

garagist zei dat ie dat wel vaker meemaakte bij oude blokken.
balen hoor...
ga er vanaf nu cheap-ass 15W40 ingooien en sparen voor een motorrevisie.
de garagist rekent me daar ongeveer 1500 euro voor.
nwe oliekeerringen, lagers, uithonen van cilynders, nwe veren , pakkingen en kop vlakken.
inclusief in- en uitbouwen.
plus eventueel nog 500 voor een ruilrevisieturbo
bahbah wat een centen
huidige auto's:
Volvo 245 GL 1979 (oude van Hein)
Voorheen:
Amazon '68, 245 combi fabrieks-VAN '86, 245 combi homebrew-VAN '88, 245 B21ET '83, 245 B21A '76, 245 B21A ‘78, 740 combi '88, 850 combi '96, 2x 940 B230F ‘97, V70 II 170pk ‘01 en V70 III D5 ‘08
Volvo 245 GL 1979 (oude van Hein)
Voorheen:
Amazon '68, 245 combi fabrieks-VAN '86, 245 combi homebrew-VAN '88, 245 B21ET '83, 245 B21A '76, 245 B21A ‘78, 740 combi '88, 850 combi '96, 2x 940 B230F ‘97, V70 II 170pk ‘01 en V70 III D5 ‘08

