19 July 2008, 19:02
Eerlijkgezegd vind ik de wegligging van mijn 240 best goed, en vooral veilig. Het overhellen hoort erbij, de auto helt met je mee in de bocht, geeft niks.
Onderstuur is wel vreemd voor een achterwielaangedreven auto, vreemd voor mij maar wel veilig voor de gemiddelde gebruiker.
Het doorzakken bij elke drempel hoort ook bij de combi, zeker met een LPG onderbouw tank, de 240 is gebouwd op veiligheid, voorspelbaarheid, luxe en incasseren, weinig feedback. Om een iets stuiteriger achterkant te krijgen zou ik HD veren monteren. Draaddikte minstens 13.4 mm. Voor nood (aanhangwagens) gebruik ik een dikke plak staal onder de achterveren.
15 inch velgen (740 of virgo's) met 195 of 205 banden is wel een stap voorwaarts.
Onderstuur is wel vreemd voor een achterwielaangedreven auto, vreemd voor mij maar wel veilig voor de gemiddelde gebruiker.
Het doorzakken bij elke drempel hoort ook bij de combi, zeker met een LPG onderbouw tank, de 240 is gebouwd op veiligheid, voorspelbaarheid, luxe en incasseren, weinig feedback. Om een iets stuiteriger achterkant te krijgen zou ik HD veren monteren. Draaddikte minstens 13.4 mm. Voor nood (aanhangwagens) gebruik ik een dikke plak staal onder de achterveren.
15 inch velgen (740 of virgo's) met 195 of 205 banden is wel een stap voorwaarts.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969