25 May 2008, 20:13
Klinkt helaas bekend.
Valt wel mee, zolang je m op toeren houdt kom je een eind. Heb het twee uur op de snelweg uitgehouden, maar daarna stond ik bij het tweede stoplicht stil. (eerste was, groen namelijk).
vond het al opvallende dat de tank leger werd (terwijl ik op LPG reed) en de motor-temp terugliep....
Bleken de eerste symptomen van de spanningsval te zijn.
Ticcie schreef:Let op: niet lang blijven rijden: na een uur is je accu leeg -> dus geen vonk meer op je bougies -> dus sta je stil langs de weg :o
Valt wel mee, zolang je m op toeren houdt kom je een eind. Heb het twee uur op de snelweg uitgehouden, maar daarna stond ik bij het tweede stoplicht stil. (eerste was, groen namelijk).
vond het al opvallende dat de tank leger werd (terwijl ik op LPG reed) en de motor-temp terugliep....
Bleken de eerste symptomen van de spanningsval te zijn.
Volvo 245 DL, 1976, B21A, AW71, LPG | Volvo 340 GL Special, 1990, 5d, 1.4, CVT | Volvo 340 GL Special, 1990, 1.4, 3d, CVT | Volvo XC70 2.5T automaat, 2005