Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Verkeerde brandstof, wie heeft dat wel eens meegemaakt?
Ik kan me helemaal inleven in die garage......
waarschijnlijk betalen ze zelf alle ellende van een volgende reparatie.

MAAAAAAREEEEE nu effe wat anders;

ben ik zo slim of zijn de brandstofmaatschappijen zo hebberig dat ze ook graag brandstof verkopen via verkeerde tankacties?????

waarom niet gewoon voor diesel een vierkante pistool uitloop en voor benzine een ronde van zo'n maat dattie niet in het vierkante gat past.......
ja maar daar zijn de auto's niet op aangepast,;nou dan lever je universele setjes om alsnog achteraf die aanpassing te doen.
de inspiratie voor dit idee is in de meeste speelgoedkisten van een 1-jarige te vinden.

stiekem denk ik toch dat de maatschappijen wel milieu voor en milieu na roepen maar het allemaal wel best vinden die extra omzet want de duur geleegde tank moet toch weer lekker vol!!!!

nog een tegenwerping op dit eenvoudige idee;
hoe moet het dan in het buitenland????

kwestie van geduld/overgangstijd, gewoon een verloopje mee net als indertijd het LPG verloopstuk voor Frankrijk.
Brussel zal immers wel geen tijd hebben om dit Europees te bevorderen.

DENK NIET DAT DIT VERKEERD TANKEN_PROBLEEM WEINIG VOORKOMT!!!
ik ga nog wel eens zoeken naar de cijfers op jaarbasis.

d'r lopen mensen op de maan en hier beneden kan je nog gewoon verkeerd tanken..........
Antwoord

Berichten in dit topic
Verkeerde brandstof, wie heeft dat wel eens meegemaakt? - door 240diesel - 12 May 2008, 22:58

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Wie heeft ervaring met het vervangen van gloeispiralen? stadland 8 10.011 16 April 2012, 02:00
Laatste bericht: eerstkoffie

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)