5 March 2008, 21:11
Postma 245 GL schreef:Kan inderdaad niet missen, enige wat bij mij dus anders is is dat er tussen de + van de bobine en de accu + een shuntweerstand zit.peaky schreef:Postma 245 GL schreef:@Peaky
Feit is dat de mijne er beter is van gaan lopen. Laatst weer getankt, 1 op 7,2 dus een blijvend voordeel zoals het nu lijkt.
Heb jij ook een B21a? Hoe heb jij hem aangesloten wat beterft de shuntweerstand etc?
Heb een B23A. Hoe ik de mijne heb aangesloten kan je op 1 van de getoonde foto's en overzichten zien een blz terug.
Als volgt aangesloten:
http://i214.photobucket.com/albums/cc293...eman-1.jpg
Kan niet mis gaan,...
De spanning na deze weerstand, op de bobine dus, is iets van 9v (6v alleen op contact) en heb dus de + van de schakeling VOOR de shuntweerstand, dus op 12v zitten.
Enige waar ik nu aan zit te denken wat ik nog kan kijken is de massa, is misschien geen schone/goede massa.