2 March 2008, 22:34
vraag me af of ik op m'n 245 T ( Frans) ook een ander relais kan plaatsen omdat ik GEEN waarschuwing ( biepsignaal) krijg als ik m'n lichten aan laat staan, en of ik uberhaubt niet zoals in m'n oude 245's de verlichting aan kan laten staan, maar automatisch uitgaat (jajaja, uiteindelijk wel :-* :-*)als ik m'n motor uit zet, en is dat hetzelfe relais??
rijd in principe altijd met de lichten aan, maar Carol wil het nog weleens vergeten uit te zetten >
in m'n GLT gaat zelfs een Biepje af als je de sleutels al in de buurt van het contactslot houd, maar niet start, of als je de deur openhoud
en bij de 745 kun je ze ook gewoon aanlaten, en als je de motor uitzet gaan ze automatisch uit
rijd in principe altijd met de lichten aan, maar Carol wil het nog weleens vergeten uit te zetten >

in m'n GLT gaat zelfs een Biepje af als je de sleutels al in de buurt van het contactslot houd, maar niet start, of als je de deur openhoud
en bij de 745 kun je ze ook gewoon aanlaten, en als je de motor uitzet gaan ze automatisch uit
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99