20 February 2008, 23:56
Ik was al een tijdje op zoek naar velgen voor mn Volvo. Eigenlijk wilde ik gewone stalen velgen met sierringen en naafdopjes er op zetten, maar die heb ik niet voor "mijn" prijs kunnen vinden
Toen ik vandaag op Marktplaats keek zag ik mooie ATS velgen te koop staan, en dat op 5KM van mn huis! Vanavond dus even gebeld, gekeken en gekocht. De velgen zien er opzich goed uit, maar toch wil ik ze graag laten stralen en poedercoaten. Weten jullie misschien een adres in de buurt van Hoorn waar ze dat doen voor een redelijke prijs?
Bij de velgen die ik kocht zaten geen naafdoppen. Nu hoeven die er niet persà op, maar als ik ze voor niet al te veel geld er bij kan krijgen is het wel completer natuurlijk. Weet iemand een adres waar ik die naafdoppen kan kopen?
De velgen die ik kocht zijn dezelfde als deze:

Bij de velgen die ik kocht zaten geen naafdoppen. Nu hoeven die er niet persà op, maar als ik ze voor niet al te veel geld er bij kan krijgen is het wel completer natuurlijk. Weet iemand een adres waar ik die naafdoppen kan kopen?
De velgen die ik kocht zijn dezelfde als deze:
![[Afbeelding: BEzFedP+uJtMywZoAYg==.jpg]](http://fotos.marktplaats.nl/kopen/6/ac/Sp/BEzFedP+uJtMywZoAYg==.jpg)