17 February 2008, 16:23
als je onder mijn avatar (underconstruction) kijkt.
zie je een envellopie.
als je daar op drukt heb je mijn meel naam direct.
ik zou voor de zekerheid de injectors eruit halen en ff controleren op sproeibeeld.
het kan zijn dat er toch weer vuiligheid in de injectors is gekomen.
als je de 4 inj. in een bakkie stopt of in 4 jam potjes.
kan je mooi het sproeibeeld zien.
dan schroef je de klemband van de grote rubber huls boven op de k-jet. unit los en plop je het rubber eraf.
nu kijk je op de luchtmassaklep.
hier zit een m6 schroef in het midden.
KIJK HIER LINKS VOOR ENVELLOPIE
dan pak je een waterpomptang en trek je de klep lamgzaam omhoog.
dit gaat best zwaar omdat er 3 bar druk op de klep staat.
je moet dan wel ff de benz.pomp continue laten draaien.
doe je door een draad te verbinden op je zekeringhouder.
zie k-jet topic.
zie je een envellopie.
als je daar op drukt heb je mijn meel naam direct.
ik zou voor de zekerheid de injectors eruit halen en ff controleren op sproeibeeld.
het kan zijn dat er toch weer vuiligheid in de injectors is gekomen.
als je de 4 inj. in een bakkie stopt of in 4 jam potjes.
kan je mooi het sproeibeeld zien.
dan schroef je de klemband van de grote rubber huls boven op de k-jet. unit los en plop je het rubber eraf.
nu kijk je op de luchtmassaklep.
hier zit een m6 schroef in het midden.
KIJK HIER LINKS VOOR ENVELLOPIE
dan pak je een waterpomptang en trek je de klep lamgzaam omhoog.
dit gaat best zwaar omdat er 3 bar druk op de klep staat.
je moet dan wel ff de benz.pomp continue laten draaien.
doe je door een draad te verbinden op je zekeringhouder.
zie k-jet topic.