9 February 2008, 22:03
Allemaal erg jammer ...
Ik heb je nu diverse malen voorbij zien komen op dit forum met allerlei problemen ,en nog kom je
( of komen "ze " ) er niet uit .Tot op heden weinig rijplezier van je volvo .
Ik zit me ook al suf te prakkeseren wat het nou kan zijn .
K-jetronic is best wel makkelijk met storingzoeken . Je komt al een heel eind met de uitsluitmethode en
het eea proefondervindelijk te doen ( stekker los , niet starten ,stekker vast ,wel enz enz )
En toch moet er iets fout zitten, maar wat ....
Ik bedoel....Ik bouw een b21ET in een Amazon helemaal vanaf "scratch" met allemaal losse onderdelen
( en sommige horen niet eens bij dit blok )en met de eerst "tik " loopt ie gewoon perfect.
Daarom vind ik dit zo'n frustrerend iets .
Een auto met bestaande installatie die gewoon niet goed te krijgen is .
Ik wil best even kijken wat er aan de hand kan zijn.
Met mijn B21ET ernaast kan je al een eerste vergelijking doen of slangen,kabels enz op de goede plek zitten.
En nou ben ik ook niet een K-jetronic wizzard , maar elk onderdeeltje is wel door m'n handen gegaan .
Heb ook de spullen om pompdruk / regeldruk te controleren .
En dat betalen.....Eerst maar :"no cure , no pay..... "
Ik kom zelf uit IJmuiden en Den Haag is niet zo ver weg .
Je kan een dagje sluizen komen kijken en 's avonds "Corus by night " combineren met een eerste check onder de kap'.
sterkte...
Ik heb je nu diverse malen voorbij zien komen op dit forum met allerlei problemen ,en nog kom je
( of komen "ze " ) er niet uit .Tot op heden weinig rijplezier van je volvo .
Ik zit me ook al suf te prakkeseren wat het nou kan zijn .
K-jetronic is best wel makkelijk met storingzoeken . Je komt al een heel eind met de uitsluitmethode en
het eea proefondervindelijk te doen ( stekker los , niet starten ,stekker vast ,wel enz enz )
En toch moet er iets fout zitten, maar wat ....
Ik bedoel....Ik bouw een b21ET in een Amazon helemaal vanaf "scratch" met allemaal losse onderdelen
( en sommige horen niet eens bij dit blok )en met de eerst "tik " loopt ie gewoon perfect.
Daarom vind ik dit zo'n frustrerend iets .
Een auto met bestaande installatie die gewoon niet goed te krijgen is .
Ik wil best even kijken wat er aan de hand kan zijn.
Met mijn B21ET ernaast kan je al een eerste vergelijking doen of slangen,kabels enz op de goede plek zitten.
En nou ben ik ook niet een K-jetronic wizzard , maar elk onderdeeltje is wel door m'n handen gegaan .
Heb ook de spullen om pompdruk / regeldruk te controleren .
En dat betalen.....Eerst maar :"no cure , no pay..... "

Ik kom zelf uit IJmuiden en Den Haag is niet zo ver weg .
Je kan een dagje sluizen komen kijken en 's avonds "Corus by night " combineren met een eerste check onder de kap'.
sterkte...
Volvo Amazon , 1966 B230FK , 15G op 0,6 bar.