10 November 2005, 18:32
Het kan zijn dat je poelie van de dynamo een beetje is ingesleten, dan blijft hij gewoon slippen, of dat je dynamo een beetje scheef in zijn rubbers hangt dan staat de ene snaar wat strakker dan de andere snaar, waardoor hij ook blijft gillen.
Nieuwe rubbers zijn een paar eurotjes, kan je bij de dealer bestellen, dynamo los nieuwe rubbers erin en klaar.
Als je poelie niet meer helemaal de goede vorm heeft (de hoek van de V-snaar) moet er een nieuwe poelie op, even naar een revisiebedrijfje, hebben ze die dingen liggen, en kunnen ze er ook opzetten.
Dan is alles weer stil lijkt me, tenzij het niet je dynamoriem is die gilt, kan ook nog van je stuurbekrachtiging zijn, of toch een kat :roll:
Nieuwe rubbers zijn een paar eurotjes, kan je bij de dealer bestellen, dynamo los nieuwe rubbers erin en klaar.
Als je poelie niet meer helemaal de goede vorm heeft (de hoek van de V-snaar) moet er een nieuwe poelie op, even naar een revisiebedrijfje, hebben ze die dingen liggen, en kunnen ze er ook opzetten.
Dan is alles weer stil lijkt me, tenzij het niet je dynamoriem is die gilt, kan ook nog van je stuurbekrachtiging zijn, of toch een kat :roll: