21 January 2008, 22:07
Blijkbaar heeft deze een onderblok van de gebruikelijke B230. Maar is de kop altijd 531 geweest?
Of heeft iemand zo'n blok ooit toegepast in een turbo projektje?
Kan zo'n blok ergens kopen maar weet eigenlijk niet of het beter zou zijn voor een losse 531 uit te kijken danwel de huidige 530 kop toe te passen volgens de instructies van Saintmans (zie topic Cilinderkop T1000350)
Of heeft iemand zo'n blok ooit toegepast in een turbo projektje?
Kan zo'n blok ergens kopen maar weet eigenlijk niet of het beter zou zijn voor een losse 531 uit te kijken danwel de huidige 530 kop toe te passen volgens de instructies van Saintmans (zie topic Cilinderkop T1000350)
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..