19 January 2008, 23:00
Gezellig daggie weg, alleen was mijn planning iets ruimer dan de beschikbare tijd.
Al met al de voorste draagarmrubbers vervangen, stuurkogel, fuseekogel, remblokken en wiellager.
Op 1 of andere manier wou het niet vandaag, duurde bijna 2 uur voor ik de remschijf eraf had (vastgeroest).
en de nieuwe schijf liep aan in de (veroeste) remklauw. Bagger!
en de Pu rubbers van de stabi-stang waren de verkeerde maat. >
Ook leuk: ik zou Jan even assisteren met het opvangen van zijn motorolie (zou later weer gebruikt worden, zat er pas in), alleen was de straal olie uit het carter dikker dan de trechter in het 5l vaatje aankon met als gevolg: Jan zwart, ik zwart, vloer zwart. :o
Al met al de voorste draagarmrubbers vervangen, stuurkogel, fuseekogel, remblokken en wiellager.
Op 1 of andere manier wou het niet vandaag, duurde bijna 2 uur voor ik de remschijf eraf had (vastgeroest).
en de nieuwe schijf liep aan in de (veroeste) remklauw. Bagger!
en de Pu rubbers van de stabi-stang waren de verkeerde maat. >

Ook leuk: ik zou Jan even assisteren met het opvangen van zijn motorolie (zou later weer gebruikt worden, zat er pas in), alleen was de straal olie uit het carter dikker dan de trechter in het 5l vaatje aankon met als gevolg: Jan zwart, ik zwart, vloer zwart. :o
![[Afbeelding: 84fb94b1c967617fde68e97ccaaf79fc.gif]](https://images.cdn.circlesix.co/image/uploads/posts/2016/06/84fb94b1c967617fde68e97ccaaf79fc.gif)