30 December 2007, 22:52
je noemt in een zin het volgende ;
zonder problemen en RDW..........
die lui hebben voor iedere oplossing een probleem!!!
NU EVEN ZONDER GEKHEID:
de bovengenoemde versoepeling van APK eisen / controlepunten is mede een gevolg van het overheidsbeleid om de wettelijke rompslomp op allerlei terrein terug te dringen.
dat een APK-keurmeester dus niet meer naar het aantal cilinders hoeft te kijken is dus niet hetzelfde dat dat nu dus ook is toegestaan!!!!!!!!!!
jij blijft als eigenaar verantwoordelijk dat je auto voldoet aan de typegoedkeuring.
dat die typegoedkeuring voor het hele spectrum aan 200's geldt klopt niet altijd,de turbo's zullen wellicht een iets ander onderstel / remmerij hebben dan de minst krachtige 200........
wanneer het vooral fout zou KUNNEN (hoeft niet dus ) gaan is als je een flink ongeval veroorzaakt en jouw verzekering moet diep in de buidel tasten.
als het even kan willen die het ook graag ergens verhalen, als ze dan jou aan kunnen wijzen ivm inbreuk op typegoedkeuring zullen ze zeker e.e.a. proberen.
om tenslotte terug te komen op de RDW:
informeren bij een alg. telnr. schiet niet zo op,zet zoveel mogelijk gegevens op de mail met wat je hebt wat je wilt en waarmee je auto dan vergelijkbaar wordt
(welke orgineel geleverde 200 bedoel ik dan)
de RDW zal hoogstwaarschijnlijk verzoeken om een verklaring van de importeur / fabrikant waaruit hun instemming blijkt.
om dat traject te voorkomen kan je ook nog een individuele keuring aanvragen die veeeeeeeeeeeel tijd geld papierwerk en geduld kost.
maar lees hun informatieve site eens door en je bent zo weer wat wijzer.
tot slot, maken ze echt overal een probleem van???
als je je strikt aan hun spelregels houdt niet maar zodra je die regels verkeerd begrijpt sta je op glad ijs.
maar laat je vooral niet weerhouden,als alles rond is heb je ook wat!
zonder problemen en RDW..........
die lui hebben voor iedere oplossing een probleem!!!
NU EVEN ZONDER GEKHEID:
de bovengenoemde versoepeling van APK eisen / controlepunten is mede een gevolg van het overheidsbeleid om de wettelijke rompslomp op allerlei terrein terug te dringen.
dat een APK-keurmeester dus niet meer naar het aantal cilinders hoeft te kijken is dus niet hetzelfde dat dat nu dus ook is toegestaan!!!!!!!!!!
jij blijft als eigenaar verantwoordelijk dat je auto voldoet aan de typegoedkeuring.
dat die typegoedkeuring voor het hele spectrum aan 200's geldt klopt niet altijd,de turbo's zullen wellicht een iets ander onderstel / remmerij hebben dan de minst krachtige 200........
wanneer het vooral fout zou KUNNEN (hoeft niet dus ) gaan is als je een flink ongeval veroorzaakt en jouw verzekering moet diep in de buidel tasten.
als het even kan willen die het ook graag ergens verhalen, als ze dan jou aan kunnen wijzen ivm inbreuk op typegoedkeuring zullen ze zeker e.e.a. proberen.
om tenslotte terug te komen op de RDW:
informeren bij een alg. telnr. schiet niet zo op,zet zoveel mogelijk gegevens op de mail met wat je hebt wat je wilt en waarmee je auto dan vergelijkbaar wordt
(welke orgineel geleverde 200 bedoel ik dan)
de RDW zal hoogstwaarschijnlijk verzoeken om een verklaring van de importeur / fabrikant waaruit hun instemming blijkt.
om dat traject te voorkomen kan je ook nog een individuele keuring aanvragen die veeeeeeeeeeeel tijd geld papierwerk en geduld kost.
maar lees hun informatieve site eens door en je bent zo weer wat wijzer.
tot slot, maken ze echt overal een probleem van???
als je je strikt aan hun spelregels houdt niet maar zodra je die regels verkeerd begrijpt sta je op glad ijs.
maar laat je vooral niet weerhouden,als alles rond is heb je ook wat!