7 December 2007, 15:53
Hello allemaal.
Der zijn dus al wat reacties.
Hoe kan je een Topic verplaatsen?
Om even nog wat algemene info te geven:
Ik woon in Belgie, in de buurt van Brussel. De wagen staat momenteel bij een kennis, omdat ik weinig plaats heb. De demontage is voorzien voor tijdens en na de kerstvakantie of tijdens de weekends daarna. Momenteel ben ik te veel onderweg voor mijn werk.
Jammer dat Utrecht achter de rug is, andres hadden we daar bijvoorbeeld iets kunnen doen.
@filip:
de velgen hebben 250Tkm meegedaan en hebben hier en daar een stoeprand ontmoet, maar voor de rest zijn ze meer dan oki. De banden die eropstaan zijn zo gaoed als nieuw (ca. 12Tkm) Bandenmaat APK 185/80R14 Goodyear. Vandaar dat ik aan 300⬠voor de set dacht.
![[Afbeelding: 01725ea491.jpg]](http://www.4h.quatnet.de/typo3temp/01725ea491.jpg)
@thuur:
zie boven
@PP!
Yep het is 130.
Helaas niet zo'n goed nieuws: De deur rechts achter heeft een paar striemen vanwege takken. Heb je de binnenbekleding, glas centrale vergrendeling nodig?
ik dacht aan 150⬠voor de set.
@michiel:
Nee helaas zit dat er niet in.
@Frans 245:
Het glas is normaal gezien in orde.
Ik dacht aan 30â¬
@240diesel:
deze achteras zat er origineel onder.
Hier dacht ik aan 300â¬
Tot zover deze update. Bij verderevragen of voorstellen laat maar iets weten
teigetje240 at telenet punt be
groetjes
Lex
Der zijn dus al wat reacties.
Hoe kan je een Topic verplaatsen?
Om even nog wat algemene info te geven:
Ik woon in Belgie, in de buurt van Brussel. De wagen staat momenteel bij een kennis, omdat ik weinig plaats heb. De demontage is voorzien voor tijdens en na de kerstvakantie of tijdens de weekends daarna. Momenteel ben ik te veel onderweg voor mijn werk.
Jammer dat Utrecht achter de rug is, andres hadden we daar bijvoorbeeld iets kunnen doen.
@filip:
de velgen hebben 250Tkm meegedaan en hebben hier en daar een stoeprand ontmoet, maar voor de rest zijn ze meer dan oki. De banden die eropstaan zijn zo gaoed als nieuw (ca. 12Tkm) Bandenmaat APK 185/80R14 Goodyear. Vandaar dat ik aan 300⬠voor de set dacht.
![[Afbeelding: 01725ea491.jpg]](http://www.4h.quatnet.de/typo3temp/01725ea491.jpg)
@thuur:
zie boven
@PP!
Yep het is 130.
Helaas niet zo'n goed nieuws: De deur rechts achter heeft een paar striemen vanwege takken. Heb je de binnenbekleding, glas centrale vergrendeling nodig?
ik dacht aan 150⬠voor de set.
@michiel:
Nee helaas zit dat er niet in.
@Frans 245:
Het glas is normaal gezien in orde.
Ik dacht aan 30â¬
@240diesel:
deze achteras zat er origineel onder.
Hier dacht ik aan 300â¬
Tot zover deze update. Bij verderevragen of voorstellen laat maar iets weten
teigetje240 at telenet punt be
groetjes