5 December 2007, 15:28
Hallo,
inde achterbak van de GLT (B230E uit 1988) trof ik bij het ophalen uit de stalling een kannetje loodvervanger aan.
Nadat de auto is opgeknapt heb ik eigenlijk alleen maar Euro 95 (loodvrij uiteraard) getankt.
Kan dit of moet ik eigenlijk altijd met loodvervanger aan de gang?
Wat voor octaangehalte is het beste? Graag jullie advies.
inde achterbak van de GLT (B230E uit 1988) trof ik bij het ophalen uit de stalling een kannetje loodvervanger aan.
Nadat de auto is opgeknapt heb ik eigenlijk alleen maar Euro 95 (loodvrij uiteraard) getankt.
Kan dit of moet ik eigenlijk altijd met loodvervanger aan de gang?
Wat voor octaangehalte is het beste? Graag jullie advies.
UK Volvo 245 GLT 2,3 Aut Estate B230E 131 pk (90.000 miles) 08-1988<br />NL Saab 9-3 2.0 Full Pressure Turbo SE 185 pk / 270 Nm (230k+ kms) 06-1999